Мамы 4-классников! Кто кого из педагогов знает - на сайте пока нет информации, кто именно будет набирать первые классы.
И еще (одним махом) вопрос к тем, кто шел в гимназию не по прописке - действительно так сложно туда втиснуться? Действительно это стоит около 1 000 у.е. Действительно нужно договариваться лично с директором? Или...?)))
по первому не подскажу, а вот по второму ооооочень противоречивая информация+
те кто поступил, с пеной у рта рассказывают что поступили сами и ни копеечки никому не заплатили, а вот те кто не поступил, как раз и говорят о взятках при поступлении. Не один раз слышала, что с порога расспрашивают где работают родители. И личное наблюдение, что таки да, дети из обеспеченных семей, туда поступают леХко :(
Не заню, почему не отобразилось полностью - что и в 4-х классах сейчас. По стоимости не знаю - расчитываем поступать своими силами. Думаю, любая школа заинтересована в способных учениках. Всем желаю удачи!
по второму вопросу есть и те и те, после первого полугодия отчетливо видно по результатам обучения кто как поступил. Директор нам ничего не предлагал и не спрашивал. Увидели его уже после поступления. Поступить реально, но конкурс большой. По первому не подскажу.
Зарахування до 1-го класу на прикладі гімназії № 315 Київ : крізь тернії до заповітних шкіл
Що робити, якщо дитина не потрапила в обраний навчальний заклад?
Для школярів кінець травня звично асоціюється насамперед із закінченням навчального року. Для ж майбутніх «першачків» – це пора перших у житті вступних випробувань, а для їх батьків – справжня битва за місце у навчальному закладі. Кожна мама хвилюється не лише про те, чи зможе дитина пройти тест та яку кількість балів набере, а чи взагалі потрапить в обраний навчальний заклад. Адже дефіцит місць, непрозора, на думку батьків, система оцінювання, поступово доводять до точки кипіння настрої громадськості. Все частіше батьки стикаються з ситуацією, коли дитина не потрапляє в обраний навчальний заклад навіть із відмінною підготовкою. То ж і скарг про корумпованість закладів та непрозорість системи оцінювання стає все більше. Дарниця.org вирішила дізнатися, за якими насправді критеріями оцінюють підготовку майбутнього першокласника та хто врешті-решт потрапляє у заповітний престижний ліцей або гімназію. Ми завітали у гімназію № 315 й поспілкувались з її директором – Олександром Олексійовичем Бірюком, який зі свого боку, так би мовити, пролив світло на ці гострі та болючі питання.
Непрозора система тестування: факт чи міф
Кожна спеціалізована школа, ліцей або гімназія зараховують майбутніх першокласників за результатами тестування. З дитиною зазвичай спілкується, педагог та психолог, таким чином перевіряючи рівень її загального розвитку, функціональної готовності до систематичного навчання та здатності до вивчення дисциплін відповідно до спеціалізації закладу. Як розповіли нам в гімназії, після тестів приймальна комісія вирішує та складає список рекомендованих до зарахування дітей. Директор лише затверджує протокол і вже потім вирішує яким буде прохідний бал. Власне, саме цей факт досить обурює батьків й натякає на непрозорість зарахування дітей. Директор пояснює: - В цьому році в нашу гімназію було подано аж 500 заяв. Ми ж можемо відкрити у наступному навчальному році лише 3 перші класи максимум по 36 чоловік. Це 108 дітей. Тобто, у будь-якому випадку 400 дітей до нас не потраплять ніяк. Звісно, така ситуація не вдовольняє тих батьків, які твердо вирішили за будь-яку ціну потрапити в гімназію. Саму ж систему оцінювання директор вважає дуже відносною, але запевняє, головний критерій оцінювання – бал. - Ми знаходимося у такій складній ситуації, коли вимушені якимось чином встановлювати певну систему «відбору» дітей. Нам доводиться обирати з тієї великої кількості дітей, які однаково набрали високі бали. Таким чином, в силу вступають інші критерії, наприклад, місце проживання, рівень іноземної мови, адже ми - гімназія з поглибленим вивченням англійської мови. Тоді пріоритет отримують ті діти, які під час співбесіди показали гарні результати з англійської. Хоча, зазвичай ми не тестуємо дитину на рівень знання мови. Також у багатьох тут навчаються брати й сестри. Це ми теж враховуємо. Маленький «бунт» батьків демонструють й коментарі у мережі Інтернет. - Я прекрасно розумію тих батьків, діти яких не потрапили куди вони хотіли. Для кожного з них їх дитина – найкраща й найрозумніша. У мене була аналогічна ситуація з дочкою. Ми теж намагались потрапити до конкретного навчального закладу, але не пройшли. А стосовно хабарів й дзвінків - це безпідставні звинувачення. Тому я й попросив закрити коментарі на порталі освіта.com.ua, тому що вважаю, що не заслуговую таких образливих коментарів стосовно хабарництва. З іншого боку, гімназія № 315 славиться досить високим рейтингом та перемогами у багатьох міських та районних конкурсах, олімпіадах, МАН. Гімназія займає 21 сходинку топ-50 найкращих шкіл м.Києва за версією газети «Сегодня» та 64 у рейтингу найкращих шкіл України. В цьому році гімназія випускає 22 медалісти – це найбільша кількість серед навчальних закладах Дарницького району. Чи не це є показником рівня та якості освіти?
Переповненість шкіл – загальнорайонна проблема
Відсутність достатньої кількості закладів освіти в нашому районі - одна з найгостріших проблем. Тож не дивно, що така сама складна ситуація з місцями й в інших престижних начальних закладах Дарниці - в Скандинавській, Інженерній, гімназії «Київська Русь», Слов’янській. Це ті гімназії, куди насамперед бажають зарахувати свою дитину батьки.
Що ж робити якщо ви не потрапили в обраний навчальний заклад?
Згідно розпорядження Дарницької РДА, навчальні заклади мають зону обслуговування. Наприклад, будинки які знаходяться поряд з гімназією № 315 входять в зону обслуговування СШ № 309. Тому якщо діти не попали до цієї гімназії, то їх обов’язково мають зарахувати до школи № 309. З розпорядженням можна ознайомитись тут Звісно, говорити про абсолютно чесну, об’єктивну та прозору систему зарахування до навчальних закладах язик не повернеться. Система оцінювання застаріла й працює на межі. Тож рано чи пізно вона може дати збій. Як діятиме влада в умовах шаленої нестачі місць у школах та дитсадках на тлі активно зростаючих багатоповерхівок у Дарницькому районі - невідомо. Залишається сподіватись на мудрі на зважені рішення й правильно розставлені пріоритети в направленні бюджетних коштів.