Когда то мы нашли нашу школу тут, может кто-то тоже воспользуется информацией. Старшая школа теперь лицей, в новом помещении на Приречной, и точно до 9 класса, может и до 11 будет, атмосфера и преподаватели - отличные.
Ліцей розвивального навчання "Екологія і Культура" оголошує додатковий набір учнів 5-8 класів! Ви маєте можливість вчитися у нас вже у другому семестрі 2016/2017 року. Будь-ласка, заповніть форму:https://goo.gl/forms/Xl390A9OGz8LX3FL2, ми обовязково звяжемося з Вами і дамо всі відповіді про Ліцей.
КОНЦЕПЦІЯ РОБОТИ Концептуальним є пошук шляхів розкриття здібностей та свого місця в житті. • особистісне сприйняття («СТОСУЄТЬСЯ МЕНЕ ОСОБИСТО»); • особистісна зацікавленість («МЕНІ ЦЕ ЦІКАВО»); • особиста відповідальність («ЯКЩО НЕ Я, ТО ХТО?»); • глобальне сприйняття («Я - ГРОМАДЯНИН ВСЕСВІТУ»); • цілісність, синтетичність світосприймання («СВІТ ЄДИНИЙ»); • пріоритет культурних цінностей («КРАСА ВРЯТУЄ СВІТ»);
ПРИНЦИПИ РОБОТИ • Світ — не музей, не бібліотека і не майстерня, світ — процес. • Діти не готуються жити в майбутньому, а вже зараз живуть повноцінним життям. • Дитина пізнає оточуючий її світ через пізнання себе. • Вчитися має бути цікаво. Навчання має розвивати особистість, формувати позитивне мислення. • Вчитель та учень повинні рости разом. • Усі дії дитини — це спроба щось сказати, треба тільки зрозуміти її мову. • Психологічно комфортна атмосфера — необхідна умова гармонійного розвитку особистості. • Повага у ставленні один до одного, розуміння дій та поглядів інших. • Тісний взаємозв’язок з сім’єю. Діти, вчителі, батьки — спільники у творенні власного буття.
РОЗВИТОК - МЕТА, НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ – ЗАСІБ Ліцей використовує ідеї розвивального навчання – ми не тільки даємо певні знання, ми дбаємо про розвиток в учнів уміння спостерігати, мислити, робити висновки; розвиваємо навички самоосвіти.